Lisää voimaa myyntiin ja asiakaspalveluun

Keväinen rekrytointi saatiin vihdoin maaliin ja uusi asiakkuuspäällikkömme, Markku, aloitti työnsä huhtikuun alussa. Haku oli meidän kannaltamme kaikin puolin oikein onnistunut, sillä saimme melkoisen määrän hakemuksia. Näistä varsinkin yksi hakemus laittoi miettimään mikä on työmarkkinatilanne Suomessa. Jos viesti alkaa ”minulla on työnhakuvelvoite”, niin kovinkaan suuria odotuksia itse hakemukselta ei voinut odottaa. Tämän suhteen olin oikeassa. Tämän suhteen olin oikeassa. Kuinka paljon resursseja laitetaan näihin turhiin ja ”pakko-hakea” hakemuksiin? Niin työnhakijan, työnantajan kuin viranomaistenkin puolelta.

Mutta siihen toiseen päähän hakemuksia, niihin hyviin hakemuksiin. Näitä oli ilahduttavan paljon. Näistä neljä valikoitui haastatteluun asti ja kaikkien kanssa keskusteltiin vähintään kaksi kertaa. Vaikka meillä oli selkeät ajatukset millaisen työntekijän haluamme, mitä ominaisuuksia painotamme jne, niin pakko on myöntää, että valinta oli vaikea.

Viime viikolla kävimme uuden asiakkuuspäällikkömme kanssa läpi tulevaa työkenttää hyvin laaja-alaisesti. Viikko oli antoisa ja tällä viikolla on jo päästy heti hyvin työhön kiinni. Markun toimenkuva on laaja aina uusasiakashankinnasta asiakkaiden tukena toimimiseen. Tuella ei vain tarkoiteta perinteistä helpdeskiä, vaan myös miten asiakkaat voivat hyödyntää Resurssipoolia entistäkin tehokkaammin omassa toiminnassaan. Käytön ja asiakaskontakteista saaduilla palautteista on myös suuri merkitys Resurssipoolin kehittämisessä. Haluamme luoda Resurssipoolista entistäkin paremman asiakkaita palvelevan ja heidän toimintaansa tukevan järjestelmän.

Markun tavoittaa sähköpostilla osoitteesta markku.kiiski@3pool.fi tai puhelimitse numerosta 040 135 3177.